środa, 11 lutego 2015

Mania organizowania!

Hej :)

Dzisiejszy wpis inspirowany jest wspaniałym zakupem z niezawodnej Biedronki, która tym razem przyszła na pomoc moim kosmetykom, wprowadzając do sprzedaży organizery. 


Jest to wybawienie dla mnie, moich kosmetyków i członków rodziny. Dlaczego? Bo praktycznie za każdym razem jak sięgałam ręką po szminkę, która była położona głębiej (a miałam je poustawiane w rządkach), to niechcący trącałam tę z przodu, a w efekcie reszta poszła jak domino i już po chwili połowa leżała na ziemi, a druga połowa porozrzucana w szafce. A że zazwyczaj wstaję przed 6, to domownicy po takim łomocie mają sen z głowy..

A dzięki organizerom wszystko teraz ma swoje miejsce i niemożliwym jest, żeby mi się powywracało. Naprawdę były mi bardzo potrzebne, chociaż (!) gdy byłam dzień wcześniej w Biedronce i je zobaczyłam stwierdziłam, że wcale nie są mi potrzebne, Możecie sobie wyobrazić, jak szybko tam wróciłam dnia następnego, gdy przeszło mi zaćmienie umysłu ;)




Wykonane są z plastiku i wbrew pozorom mogą pomieścić naprawdę sporo kosmetyków. Ja wybrałam akurat te wzory, ale było jeszcze wiele innych, więc każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Ich cena to 9.99 zł. Niestety organizery są już prawdopodobnie niedostępne, bo były w starej promocji (ja się zgapiłam, ale jeszcze na szczęście zdążyłam). Jednak nie martwcie się, gdyż można je znaleźć w wielu innych miejscach w równie przystępnych cenach, więc jeśli coś takiego wpadnie Wam w ręce to naprawdę polecam.



 A Wy zdążyłyście kupić swoje organizery? 

Pozdrawiam, 
Ciepły kącik


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz