niedziela, 1 lutego 2015

O Ciepłym kąciku słów kilka...

Hej!
To mój pierwszy post w blogosferze! Nie mogę uwierzyć, że nareszcie zebrałam się w sobie i założyłam bloga. Mam nadzieję, że wkrótce ktoś oprócz mnie zacznie go czytać i może nawet komentować ;) Co mnie skłoniło do tego ,,szalonego" pomysłu?

Już od dłuższego czasu przeglądam rozmaite blogi, czytam przeróżne wpisy i szukam czegoś dla siebie. Czasem znajduję, czasem nie... Normalna sprawa. Ale od kilku dobrych miesięcy zaczął chodzić za mną pomysł na stworzenie własnego bloga. Dlaczego? Bo po prostu nie mogłam znaleźć recenzji produktu, który akurat mnie zainteresował ( a byłam w jego posiadaniu), ale również dlatego, że chciałabym podzielić się z Wami własną opinią. +jestem straszną gadułą, więc pisanie/opisywanie i wszystko, co z tym związane sprawia mi radość :)

No i jestem. Tylko co dalej? Pomysłów oczywiście mam pełną głowę. I nie będzie to blog o jednej tematyce. O czym tu poczytacie?
  •  o kosmetykach (jak ja je uwielbiam!)
  • o książkach (to uwielbiam jeszcze bardziej!)
  • o modzie (może tak się zdarzyć)
  • o paznokciach (taki mój konik)
  • o włosach (o tak! O włosach coś na pewno będzie, gdyż i mnie Anwen zaraziła włosomaniactwem)
Ogólnie rzecz ujmując przeczytacie tu o wszystkim! Na pewno nie będzie wiało nudą, więc zapraszam Was gorąco do odwiedzania mojego bloga!

Pozdrawiam Was serdecznie,
Ciepły kącik

1 komentarz: